studiedag

               vaknade klockan tio för jag skulle träna klockan tolv . 
               sen fixade mig snabbt och packade.
               sen gick jag ut och ställde mig vid statoil så hämtade tränare andre upp mig.
               sen hämtade vi upp patricia& sara också.
               jag körde styrka med patricia nästan hela träningen  
               inte så jätte kul men ändå kul haha. sen slutade träningen klockan halv fyra .
               så jag ringde till MATILDAFUCKINGMESTSAKNADEUNGENIVÄRLDEN !
               och fråga om vi kunde träffas, så hon ska sova här.
               kommer bli helt jävla bäst. kanske skriver ett inlägg om det i morgon . 
               vi har studiedag i morgon, så ska bara chilla. 

               Just nu sitter jag och lyssnar på musik& knarkar godis. jummie. 
               det är alltid gott när man har tränat i tre och en halv timme ..

               matilda kommer om en halv timme ! kommer bli så jävla kul.
               aja, hadet!
               + tack alla som har gjort min helg så himla bäst :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0