Let me entertain you !

               hejsan. vaknade klockan kvart över sex idag. 
               sen fixade mej och gick till skolan.
               Har haft den jävla låten på huvudet hela dan ;
               Let me entertain you.. lalala ^^
               har haft anna som lärare hela dan i skolan ;o 
               ahhhh! jag gillar inte henne alls !
               men ändå helt flummig dag i skolan :D
               hahahahhaha. speciellt på engelskan ;D
               Efter skolan cyklade jag hem.
               och nu sitter jag vid datan och chattar med folk ((:
               ska träna om en och en halv timme !
               kyyyzzeeeen ,


                                                                   
                                                                             


Kommentarer
Postat av: sofiia

har nån som heter jannica fixat din blogg ? ;)

för min kompis elvira har oxå skaffat blogg som är nästan exakt likadan som din p;

2009-09-22 @ 16:37:54
URL: http://sofiakung.blogg.se/
Postat av: SANNAA

BEYONCE, HJÄLTINNA FÖR CANCER-SJUK FLICKA!



kolla in videon i mitt senaste inlägg, och se hur berörda ALLA fans blir, när beyonce sjunger "Halo" till den lilla cancer-sjuka flickan! jag lovar att du inte kan hålla in dina tårar!

2009-09-22 @ 17:29:45
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: hannah

haha :)

jaa det är jannica som fixat den ;)

2009-09-23 @ 15:04:16
Postat av: Hanna

Haha ;p Jag fotade också 300 bilder men fick ta bort många :p

2009-09-23 @ 19:44:36
URL: http://hannasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0