idag,igår

               var på burölv i går med hanna :) gick runt där lite, ända till det stängde.
               handlade ingenting vi bara fönstershoppade. & åt på MCdonalds.
               Idag vaknade jag klockan halv tio. var skit trött och hade jätte ont
               i mina knän... sen tränade jag klockan tolv.
               vi var bara fem stycken på träningen så vi tränade bara till två.
               men det var ändå rolig träning :D 
               hoppade trampolin hela tidenoch hade liiten styrka ((:
               sen stack jag hem och tittade på tv. 
               sen gick till kusinerna. och var där en liten stund. 
               aaahh! imorgon är det skola. asså jag orkar verkligen inte ;o
               och vi börjar med idrott på videdal.
               det är inte så jätte kul att börja skolan en måndag med idrott!
               jaja, nästa termin är det killarnas tur ;D


              
               Bjuder på en bild på mig ((:


Kommentarer
Postat av: Ellen ;)

fiin <33

2009-10-24 @ 11:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0