trianglen med babes. §

               söndag- sov över med matilda idag. sjukt ballt.
               vi var ute och sjöng hallelujah. haha
               sen när vi kom hem satt vi vid datan en liten stund och sen hade vi brottning
               jag vann ffs ! haha, kung. sen bakade vi
               vi bakade kladdkaka. gav halva till anton så trodde han att vi hade gjort något med den.
               hahahhaa, bara för att vi gav han!
               men den var faktiskt inte alls god...
               sen satt vi vid datan igen och tittade på tv och bara chilla
               hade iallafall sjukt mysigt. :)

               måndag- vaknade bredvid matildaälsk.
               vaknade vid nio för att såna gubbar kom och bankade i vårt badrum.
               vi ska riva hela skitet ! äntligen
               sen fixade vi oss och åt frukost
               sen körde papi oss till stan. tack för det
               så gick vi runt där. och sen träffade vi josse !
               haha snacka om att hon är en spidad människa.
               phaha hon la sig på golvet och flabbade
               sen provade hon alla plagg som hon såg i alla affärer. exakt alla!
               hahahah älskar dej.
               btw.. vi hade inte så kul som det låter att vi hade.
               när vi var på HM köpte jag två linnen och trepack strumpor.
               sen en present på Gallerix. men sen när vi hade ätit på MCdonalds.
               och gick ut där i från, så märkte vi att jag inte hade kvar påsen ;o
               så vi letade i hela trianglen! vi letade och frågade i kassan och såånt.
               men ingen hade den. så ringde jag till mami.
               så kom hon och hjälpte oss att leta. 
               men vi hittade inte det jävla påsen!
               tänk ändå, jag har slösat 200 kronor och har inte ens köpt nått..
               ahhh! jag blir så arg på sånt.
               sen kom en läskig gubbe fram till matilda och josse och sa så:
               - Hej. jag hejar på dej. hej jag hejar på dej. jag tuggar tuggumi, jag tuggar tuggumi.
               haha han var nog inte riktigt frisk..

               menmen. alltså har denna dan både varit bra och dålig.  
               jaoo, puss
 
              
               juuussebby ;*
                      
               HAHAH, josse !              
               
               MATILDA ÄR KUNG!§
             


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, så läskig gubbe :P :S

2009-10-05 @ 18:17:35
URL: http://hannasfoto.webblogg.se/
Postat av: Bianca

Fin blogg:D

Älskar den rosa addidas koftan<3

2009-10-07 @ 19:38:15
URL: http://biancaevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0