josse makes my days

idag har skolan varit som skolan . josse och matilda är bara dom två flummigaste personerna som jag vet!
och dom är riktiga blondiner. heeellllttt flummig dag i skolan idag! ändå kul .
anna fick damp på josse på engelskan bara för att jag och hon hade kul .
sen cyklade jag hem. och va med josse. hahahah. vi bara flabbade heeella tiden ! sjukt kul. 
sen tränade vi. jag tränade med gamla truppen. saknar allt och alla sjukt mycket !
sen är det tävling på lördag. kommer bli så himla bäst! minnen?
sen ska vi ha friluftsdag imorgon med skolan. vi ska va i käglinge och bli indelade i olika grupper tsm med fyrorna och femmorna . yeyy! egentligen ska vi cykla dit men jag och josse ska ta bussen :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0